Netzathleten

Beiträge von Ezra070

Sorry for my English, but it's way better then my German writingskills :)

I really love Berlin since the Loveparade in 2000.
    I already knew the proper football roots (al them stadiums in Berlin!!!) that Berlin has, but I was more into clubbing at the time.

Union has my interest since Youssef El-Akchaoui aka Souf Souf Habibi played for our team. He's a cult hero at FC Den Haag and I was interested about his past, so here came Union Berlin. Visit some games and I was hooked.

It's pretty neat that Union has other players from our squad: Santi Kolk (still got his shirt) and Sheraldo Becker. Like Hague FC Fritz, I hope for a third green/yellow Union Adidas shirt...and not one like SV Straelen ;)

My Deutsche schreibe is sehr schreklich ;-)
    (I understand German, I can write Dutch & English)

Zie alleen dat dit topic een beetje oud is en ik ben gaar van het thuiswerk; dus in het Nederlands (als het ongewenst is, pas ik het aan).

Dit seizoen ben ik alleen uit geweest naar Fortuna Düsseldorf en het idee was om dit weekend naar Keulen te gaan.
    Ben nu zo'n 3 jaar lid, dus kaartjes voor uitwedstrijden is geen ramp...thuis is het vooral voor dit seizoen wat lastiger.

Uit gaan we meestal met de trein en pakken vanaf Duitsland een groepskaart.
    Zelf kom ik uit Den Haag, maar we zijn meestal met iemand uit Voorburg (mede Den Haag supporter) en iemand uit Purmerend (die voor FC Dordrecht is).
    Thuis wedstrijden bezoek ik meestal met mijn vriendin (Dordtenaar die ik gek heb gekregen om een SCC voor Midden Noord te nemen); dan pakken we de trein of vliegtuig.